Vilarnau

Vilarnau

Alcoholvrij proosten met Vilarnau

González Byass’s Vilarnau produceert sprankelende Cava in de omgeving van Barcelona. Met Vilarnau 0,0 betreden ze de markt van alcoholvrije mousserende wijnen. Deze alcoholvrije, caloriearme en vegan bubbel van Vilarnau hebben we met een pr-campagne volop in the spotlights gezet.

Vilarnau 1
beeld 2
Vilarnau 3
Vilarnau 4
Vilarnau 5
Vilarnau 6

Doel

Er valt nog veel te winnen op het gebied van smaak van alcoholvrije (mousserende) wijn in de publieke opinie en in de media. The Finest doel: Nederlandse pers en consumenten overtuigen van de veelbelovende smaak en kwaliteit van de nieuwe Vilarnau 0,0% Cava. Proeven is geloven!

Campagne

De drijfveer van deze pr- en communicatieaanpak voor Vilarnau was een “product drop” van de twee aantrekkelijke flessen in een kleurrijke verpakking die past bij de stijl van het merk.

We hebben pers in Nederland voorzien van aantrekkelijke visuals, interessante en actuele trends (zoals NOLO) en creatieve hapklare content. De twee flessen zijn verstuurd naar geselecteerde en persoonlijk benaderde pers, bloggers en influencers uit ons netwerk, in de categorieën lifestyle, eten, drinken, mamamedia en vegan.

Tot slot werkten we samen met online platforms zoals Living The Green Life om nog meer online bereik van relevante consumenten te realiseren.

Resultaat

Diverse publicaties in print, zoals in Delicious Magazine, online publicaties op grote foodblogs als De Hippe Vegetariër, Francesca Kookt en meer!

Het eindresultaat van deze campagne:

  • Een consumentenbereik van minimaal 1,5 miljoen;
  • Free publicity in 35 mediatitels: online en print;
  • Extra media opportunity met online platform Living The Green Life;
  • Betaalde samenwerking met wijninfluencer India Donisi;
  • Publicatie op website of socials bij meer dan twintig influencers