Kalverliefde
Kalverliefde
Persbenadering voor Kalverliefde
Om melk te kunnen geven krijgt een koe ieder jaar een kalfje. Dat kalfje wordt na de geboorte vrijwel meteen van haar gescheiden. Kalverliefde is biologische melk en yoghurt van koeien die hun kalfje wél bij zich mogen houden.
Zo’n mooi initiatief verdient alle liefde en aandacht.
Doel
Het initiatief van Kalverliefde de aandacht geven die het verdient in nationale media.
Campagne
The Finest helpt Kalverliefde om hun verhaal te verspreiden via pers en influencers door middel van een seeding approach. Dit is intensief, persoonlijk contact met verschillende media om de kans op exposure te vergroten. Altijd op maat en in nauwe afstemming met redacties.
Resultaat
Diverse titels en content creators hebben hun liefde voor Kalverliefde al gedeeld.
Van Telegraaf’s VROUW, tot Foodies Magazine, Delicious magazine en content creators als Laura’s Bakery, Susan Aretz en Danique Hoofwijk.
Spread the love!