Undurraga
Undurraga
Van Libelle zomerweek tot online campagnes
Undurraga is een Chileens wijnmerk, exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. Populair bij levensgenieters vanwege het brede assortiment en fijne prijs-kwaliteitverhouding. Dat schreeuwen we van de daken!
Doel
Undurraga volop zichtbaar maken onder de Nederlandse consument: via social media, events en influencer relaties.
Campagne
We kloppen op de deur van de Nederlander door het opzetten van nieuwe social media kanalen, met uitgekiende advertentie strategie. Volledig ingericht in de stijl van het merk en voorzien van waardevolle content voor nieuwe volgers.
Écht fan worden kan pas als je het proeft, dus ontwikkelde The Finest een stand voor Undurraga op de Libelle Zomerweek. Hier proefden drie generaties vrouwen de wijnen van Undurraga.
Om de cirkel rond te maken organiseerden we diverse online samenwerkingen met influencers en relevante media.
Resultaat
Maandelijks bereik van 100 duizenden Nederlandse consumenten op Facebook en Instagram. Bijna 70 duizend vrouwen in drie generaties proefden de wijnen van Undurraga op Libelle Zomerweek, ook door de creatie van live content en diverse influencers collabs.
Bekijk hier de Libelle Zomerweek aftermovie.